פעילותו של כל עסק נשענת על העובדים שמאחורי הקלעים – על המנהלת האדמיניסטרטיבית, מנהלת הלשכה, המזכירה, ואנשי המכירות. כיוון שהעבודה במקצועות החשובים הללו אינה דורשת פעמים רבות השכלה או הכשרה מיוחדת, קשה לאתר את מנהלת המשרד המושלמת או איש המכירות האולטימטיבי על סמך קורות החיים שלהם. נדרשת היכרות מעמיקה על מנת לדעת אם אלה האנשים שתרצו להישען עליהם ולהפקיד בידיהם את העסק שלכם.
לכן, השירות הייחודי שאנו מציעים להשמת מזכירות, מנהלות משרד ואנשי מכירות, המבוסס על מאגר הדיילות האיכותיות ועתירות הניסיון שלנו, מתאים בדיוק לצורך שלכם.
בעקבות נסיוננו הרב בתחום הדיילות, הכרותנו המעמיקה עם הדיילות שלנו, וההכשרה שעברו הדיילות שלנו במסגרת עבודתן, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאנו מציעים לכם את העובדות האיכותיות ביותר.
העובדות שאנו מציעים לכם עבדו ב"ביזנס קלאס דיילות" לאורך שנים, ואנו שבעי רצון מפעילותן בשפע רב של פעילויות קידום מכירות. אותן דיילות מעוניינות בעבודה קבועה ויציבה, כמזכירות/ מנהלות משרד או בתחום המכירות.
לאור היכרותנו העמוקה עם הדיילות, אנו מתחייבים לאיכות ללא פשרות, כך שתוכלו להישען על שירותיהם ולהפקיד בידיהם את העסק שלכם בביטחון מלא.
אנו מציעים לכם לשכור למשרה קבועה רק את העובדות שישביעו את רצונכם, ללא מחוייבות. במידה שלא תהיו מרוצים, נציע לכם עובדת אחרת.
במהלך שלושת החודשים הראשונים אינכם מחוייבים לקלוט את העובדת אליכם. תחילה היא תוכל להיות מועסקת דרך "ביזנס קלאס דיילות", כאשר אתם תשלמו לנו עבור שירותיה ועבור ההשמה לפי הסכם שייקבע מראש.
רק לאחר שתהיו שבעי רצון, ותוודאו שהעובדת מתאימה במדויק לצרכים שלכם, תוכלו לקלוט את העובדת ולשלם לה במישרין.
במידה שלא תהיה התאמה, תוכלו לקלוט עובדת אחרת שלנו, עד שתגיעו לשביעות רצון מלאה.
אתם מוזמנים לעיין במגוון השירותים הנוספים שיש לנו ולבחור מה שמתאים לכם